Ersätter ångesten med träning

Idag har det verkligen varit en jobbig dag. Ångesten kom redan kl 8.45 imorse på mattelektionen och har följt efter mig som en skugga fram tills nu. Mitt mål för dagen var egentligen inte att jag skulle få ångest utan att jag skulle klara av dagen och må bra, men det gick ju helt åt helvete...

Matteångest: Jag får prestationsångest när jag inte förstår och måste fråga hela tiden, det får mig att känna mig dålig och jag blir så irriterad. Kan vara sur en hel dag.

Filosofiångest: Idag fick vi ytterligare ett papper till filosofiprovet som är på tisdag. Vi har fått totalt 4 papper med bara frågor, totalt kanske 50 sidor att läsa i boken om 5-10 olika personer och totalt (med ganska många frågor borttagna) 78 frågor. På provet kommer det vara kanske 10-15 frågor och allt onödigt skit som vi har varit tvugna att läsa på och lära oss går till spillo och onödig tid har konsumerats. SEGT!

Som sagt, för att få bort all ångest, svett och tårar så ska jag köra ett jävligt hårt pass på gymet idag. Ska trigga mig själv till "jag är bäst, jag behöver inte ha ångest, jag är bra i alla fall... osv" och träna stenhårt på kondition och ben/rumpa/rygg.

Wish me luck babes ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

God luck!

2012-01-23 @ 19:29:23
URL: http://Josses.devote.se
Postat av: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-23 @ 19:57:23
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -