En ny beundrare...

OMG! :)

Titta vilken söt beundrare jag har! Han skrev i min frågelåda på blogresponse.com och jag blev sååå glad när jag läste det igårkväll! Meddelandet fick jag dock för typ en vecka sen, men såg det inte förrän nu, men som sagt jag blev sååå glad och detta gjorde verkligen min kväll igår!

"Hej Du är bara så jädrans super super supeer otroligt extremt skit snygg

tjej det ska du veta + att det kommer en massa röda kärleks hjärtan känns

det som från mig till dig för min själ säger titta en sån snygg tjej och då blir jag kär.

puss o kram på dig du snygging." - "F"



Har ni några frågor eller kommentarer så får ni gärna ställa dem här eller i min frågelåda! :) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha, va gulligt!!

2012-01-25 @ 13:50:17
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: isadora

Vilken fin bild på dig! :)

2012-01-25 @ 23:19:06
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -