Dagens mat -kcalunderskott

Hello!

Shit va dålig aptit jag har haft idag, har inte vart hungrig alls! :/ Imorse till frukost åt jag en fralla med ost och sallad och en päronfestis, till lunch ett glas pepsi max och en kokt korv med bröd, till middag ett glas pepsi max och ett glas mjölk.

Har fått i mig så grymt lite kalorier idag och har knappt orkat göra någonting, därför fick inte heller träna för mamma... Men vi tog en halvtimmes promenad i snöstormen efter min tupplur! :) Skönt och uppfriskande men samtidigt kallt och blåsigt!

Imorn ser jag fram emot ett tungt benpass på gymet efter att jag har pluggat filosofi. Ska även träna kondition i form av trappmaskin, crosstrainer och skridskomaskin! Nu ska benen bli smalare :D



Benen till vänster är ju "to-die-for" ! ;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

håller med!! grymt snygga!

2012-01-23 @ 09:31:14
URL: http://usandstrom.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men lilla vän! Klart att de benen är "to die for" eftersom tjejen de sitter på antagligen inte är så långt från döden....det är ju inte fint att se ut som ett skelett.... orolig

2012-01-25 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -