2 timmar filosofiplugg

Hello :)

Har precis blivit klar med allt plugg, fyfan vad filosofi är tråkigt? Aristoteles, Platon, Sokrates och 1 miljon andra gubbar man ska kunna allt om. Inte intressant någonstans?

Satt i alla fall i 2 timmar och läste, svarade på frågor, gjorde mindmaps och repiterade, jäkligt segt, och det var bara hälften. Imorn blir det den andra halvan som är till provet! USCH!

Snart ska jag dra mig ner till gymet. Kondition och arm/rygg/axel pass står på schemat idag, kommer bli tungt! ;) Vad skulle jag göra utan träningen? Det är mitt liv och som att fri från verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Kitiwara

Super fin blogg! (:

2012-01-25 @ 23:38:18
URL: http://kitiwara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -