Träna på alla <3 -dag

Kom precis hem från skolan!

Har pluggat lite, snart är det middag och efter det så kommer kvällen att avslutas med ett FETT GYMPASS på friskis och svettis. Har inte tränat på en vecka (suck) för att jag har vart sjuk och det har varit galet mycket att göra i skolan. Men du börjar det lugna ner sig (tror jag...) Bara 2 prov kvar denna vecka och 2 inlämningar till nästa och nästa fredag så är det LOOOOV!!! :D

Men men, nu blir det en mysig middag med familjen, sen BRB till friskis och svettis och lyfta skrot! Efter det unnar jag mig ett litet vaniljhjärta! Mums ♥ Det är ju trots allt alla hjärtans dag... ;)


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.

(Du får ett färdigt inlägg att lägga upp).



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2012-02-14 @ 18:50:30
Postat av: Malin

Kika gärna in min nya design på bloggen och säg vad du tycker :)

2012-02-14 @ 20:00:27
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -