Mini-shopping från ÖB



Igår smög jag mig in på ÖB ett tag för att få mini-shoppa lite. Det blev en lila mysig-gosfilt för 11 kr, 2 st ansiktsmasker som renar på djupet för 10 kr, Elvital anti-breakage schampoo (åååh,jag som skulle köpa balsam?) 19 kr,  och söta näsdukar med gamla goa disneyfigurer på, 10 kr

Sen köpte jag massa alla hjärtans dag presenter till familjen också, men det får ni tjuvkika på senare! ;)

Idag hade jag tänkt att plugga massor. Kultur och idéhistoria, Samhällskunskap, Engelska (?) och Religion! Efter det så är jag nog rätt död... Om jag mår bättre så blir det gymmet, annars en kall vinterpromenad ute!

Hoppas ni får en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: mja kanske, fast tror inte det är någon större skillnad på den o andra energidrycker! :p

2012-02-11 @ 12:14:01
URL: http://loelles.blogg.se/
Postat av: Malin

- Kul att du är med och tävlar om att bli helgens blogg. På söndag så kommer jag dra en vinnare via random.org och vinnaren kommer bli länkad i ett inlägg och kommer att läggas till under länkar i menyn ;)



Kul med jobb iallafall :D

2012-02-11 @ 14:45:37
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -