Lördagsträning med personbästa!

Shit va dagen går fort när man har roligt! :D Idag har jag hunnit med såååå mycket. Jag har städat hela huset, tränat, handlat mat och nya skor! Nu är jag superduperglad och astaggad inför ikväll - melodifestivalen och Ben and Jerry's.

Jag drog till gymmet typ vid 1 och körde ett jätteintensivt pass. Började med att gå på rullbandet och värma upp benen lite i 5 minuter, sen slog jag ett grymt jävla personbästa idag genom att springa 30 minuter i sträck! Har ALDRIG i hela mitt liv sprungit så länge, så jäkla grymt idag! Efteråt så gick jag 5 minuter för att få bort slaggprodukter och slappna av lite!

Så totalt blev det 40 minuter kondition idag (30 min springa, 5 min gå) = 320 kcal. Efter det så var jag sugen på att köra ett ben och rumppass så det gjorde jag. Lite olika övningar för baksida, framsida, insida, utsida lår och rumpa, riktigt skönt och jag var sååå slut efteråt! Nu har jag tagit det lugnt ett tag och sitter och glor lite på TLC.



Bild från igår :)

Kommentarer
Postat av: Hanna och Kajsa

Fin blogg:)) Var gärna med på dagens blogg på vår blogg:))

2012-02-25 @ 18:15:53
URL: http://khstyle.devote.se
Postat av: Esra & Dilan

taack :) dsm!



allt bra

2012-02-25 @ 18:36:23
URL: http://edos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -