Hungrig och träningssugen!

Äntligen!

Har suttit och pluggat från kl 9 imorse och blev klar för en stund sen. Gud vad skönt säger jag bara och imorn får jag allt överstökat genom att göra 3 prov. Då kan man ju äntligen sluta stressa och kanske få koppla av lite? Det blir nog den skönaste fredagen på länge imorn eftersom att de senaste 4 fredagarna har jag fått plugga på, hur segt är inte det liksom? ;)

Men jag har knappt fått i mig något idag, bara en varma koppen och en macka till lunch. Ska nog stoppa i mig ett ägg och en kiwi innan träningen så att jag har något att leva på! Om jag orkar så ska jag köra 15 min kondition och ett ben/rumppass. Annars får det bli lite mindre kondition och ett ben/rump/magpass!



Mycket bra proteiner!

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: brukar nog gå till en frisör, hon bleker de och sen lägger i en färg som tar bort varma nyanser ur håret. Har nog funderat på att fixa själv så man kan göra de direkt utväxten syns istället för att behöva beställa tid. Meeen när de handlar om blekning vågar jag inte riktigt göra de själv när man blivit varnad att de kan skita sig så håret går av och sånt..

2012-02-16 @ 18:04:37
URL: http://sannalilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -