Hello My Winterwonderland










Imorse när jag vaknade så var jag nyfiken på hur mycket snö det hade kommit under natten, så jag drgo upp rullgardinen och blev inte de minsta förvånad. ALLT var snötäckt! Bilen, vägen, gången, allt! Ser ju riktigt mysigt ut, eller hur? Men det är säkert svinkallt och rått ute :/

Idag ska jag jobba från 12-17 som vanligt. Jobbade inte förra helgen, så kommer känna mig lite halvdålig idag och måste nog komma in i stressen och rutinerna igen. Lunch idag blir en FET KEBABA! Man måste ju unna sig någonting ibland? :)

Så länge man tränar och inte sundar hela tiden så tycker jag att man får stoppa i sig precis vad man vill (utom smör på mackan såklart... det är äckligt!) Brukar ni unna er något gott ibland? Godis, nötter, läsk? tell me!

Kommentarer
Postat av: malin

vad mycket snö ni har =)

2012-02-04 @ 11:45:31
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: elinita's

hej min favvo-stalker! <3

älska att fota snöööö! Hade ni kul på klubben??

antar att jag får se bilder snart...;) :P



puss

2012-02-05 @ 11:59:59
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -