Bildmapparna på plats!

God morgon!

Igår rensade jag och sorterade alla bildmappar som jag har på datorn. Det var riktigt skönt att få alla bilder på rätt plats och ren struktur över alla mappar och kategorier. Det mesta hamnade i "Linda" (egobilder) "Natur" (vackra bilder ute i naturen) och "Övrigt" (typ kläder, smink, onödiga saker).

Jag klarar inte av om saker inte är på rätt plats eller om det inte finns någon struktur i det jag gör. Isåna fall skapar jag min egen struktur och mitt eget upplägg! Allt måste vara perfekt.

Här är några av bilderna som jag hittade i arkivet;



Lite halvlockigt hår



Vackert träd med sol



Mycket mat på tapasmiddagen vid nyår! Mums, vad gott det var!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg!

grymt kul om du går in på min blogg och slänger in en kommentar.:)

2012-02-17 @ 15:03:30
URL: http://johies.blogg.se/
Postat av: Jovanna

fin blogg



Jag har frågestund på bloggen nu, så det skulle vara kul om du ställde en fråga. :D

2012-02-17 @ 16:28:39
URL: http://onlyjovanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -