Avril Lavigne - Edgy and feminin

Avril är en skönhetsdrottning som jämt ses spacklad med smink. Hon är både känd som sångare och som parfymdesigner! Till mig delar hon med sig av sina bästa skönhetsknep.

Vilken är din favoritdoft?


- Forbidden Rose! Jag gillar den eftersom att man kan bära den både på dagen och kvällen. Den känns fräsch, edgy och rolig och den får mig framförallt att må bra.

Vilket är ditt hemliga skönhetsknep?

- Att hålla sig borta från solen och att dricka massvis med vatten är hemligheten bakom en fin hy. Ett grymt tips som jag fick en gång, om man inte kan få ner foten i högklackade skor är att smörja in foten med lotion. Då glider fötterna i direkt.

Vilken skönhetsprodukt har du alltid med dig?

- Jag är mest beroende av svart eyeliner, den har varit min last i flera år. Jag har också alltid med mig Rosebud Lip salve, läppglans, foundation och ögonglitter som jag får av min makeupartist.


Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

- Hårfärg har svårt att fastna i blont hår, eftersom det inte finns något för färgen att fästa i.

Köp den färgen du vill ha och färga håret.

Vänta sedan 1-2 veckor och lägg sedan i samma färg igen. Då har färgen något att fästa i och kommer hålla sig brunt längre :)

2012-02-19 @ 11:02:34
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Idag är sista dagen att tävla om ett smycke i 925 silver från Atelje54! Kl 20:00 dras en vinnare, så var gärna med innan dess :) Det är inte många tävlanden med - så vinstchansen är stor!



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/alla-hjartansdag-tavling-vinn-ett-smycke.html



Om inte smycken passar dig så har jag flera andra tävlingar också, kika in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :) Kram

2012-02-19 @ 11:14:06
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -