Äntligen fredag!



Good morning gorgeous! ;)

Jag säger bara ÄNTLIGEN FREDAG!!! :D Så skönt att få vakna lite senare också och ha sovmorgon till 9! :D

Och snart är det äntligen LOV! Ska bli skönt att inte ha så mycket plikter att göra och definitivt att inte behöva gå upp så jäkla tidigt! Dock har jag 3 saker jag behöver göra tills efter lovet så lite måste jag nog allt plugga, matte, engelska och projektarbete kommer jag nog inte undan trots allt!

Idag blir det skola som vanligt från 8 tll halv 3, sen får jag nog stressa hem lite, göra mig i ordning och ikväll blir det UTGÅNG!! Löningshelg och allt, jag är så sjukt taggat på att dansa och festa! Kommer bli skoj skoj skoj ikväll!

Vad ska ni hitta på ikväll då? ;)

Kommentarer
Postat av: klara

oj vad du är ful, funderat på operation? du har typ hamsterkinder och en enorm rumphaka. jag tycker synd om dig lilla vän

2012-03-27 @ 15:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -