Body care - Åhléns brun utan sol (limited edition)

 
 
Body care - Åhléns brun utan sol (limited edition) med vårdande avokadoolja.
 
Den här brun utan solen är precis som den vanliga Åhléns brun utan sol fast med ny design på flaskan, något mer Vilken inbjudande kanske än den andra fula bruna flaskan. Jag älskar ju rosa och lite krims krams så den här såg verkligen perfekt ut.
 
Jag märkte skillnad redan efter några timmar. Jag blev gyllenbrun och fick en superfin färg. Dock var jag redan ganska brun från början så jag vet inte hur den funkar på blekfisar... Fick inte en enda tråkig busfläck någonstans faktiskt, inte ens på armbågar, knogar, händer (you name it) som man brukar få. Helt perfekt helt enkelt!
 
Jag hade ACO's brun utan sol förut. Tyckte den var bra i början men sen så när den började gå bort så blev hela kroppen fläckig. Det gillades inte kan jag säga! Så vi får se nu hur Åhléns BUS fungerar på mig om några dar! :)
 
Vilken brun utan sol använder ni? Tipsa mig gärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -