Vacker utan spackel

God morgon!

Har haft min osminkade look 3 dagar i rad nu. Det är riktigt skönt och känns hur naturligt som helst. 3:e gången gillt idag alltså för en naturlig och skön look. "Så, så, så vacker utan spackel...." Dock blir det smink imorn då det är mösspåtagning och för att jag ska träffa "L".

För 4 år sen (när jag gick i 7an-8an) skulle jag aldrig gått en dag utan smink. Skämdes så mycket för alla finnar jag hade då och var otroligt onöjd med mitt utseende. Idag har synen på mig själv ändrats lite och finnarna är nästan puts väck! :)

Det är en helt vanlig torsdag för mig idag; Design, håltimme, Naturkunskap, håltimme/lunch, Svenska, håltimme, Kör. Börjar 8.10 och slutar 16.30. Däremellan är dagen fylld av roliga håltimmar! Rolig dag, huh?

Hoppas ni får en fin dag! ♥



Den nakna sanningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -