Smexig chey den där...



Yey, det är SOL ute! Sol sol sol.... :) (men ändå lite för kallt...)

Har precis typ pluggat klart hälften av vad jag ska göra idag, bara matten kvar nu och den är inte att leka med. Men fick i alla fall reda på att jag var långt över VG på förra matteprovet, så jag ligger lugnt till i kursen! Har fått vg på 3 prov i matte C nu och jag är hur stolt och glad som helst att jag äntligen fattar matte-tänket. Fick VG i matte A , G i matte B och som jag hoppas kommer det troligtvis sluta med VG i matte C!

Hade ju mitt filosofiprov idag som jag bara hade pluggat en dag till (igår) och det gick hur bra som helst också tror jag. Dock kom typ mindre än hälften av allt skit som jag hade pluggat på, lärare är ju knasbollar ibland? ;)

Ikväll blir det ett riktigt roligt, men svettigt steppass på friskis och svettis. Har återhämtat mig från gårdagens astmaattack och fått ny lärdom - att alltid ta med mig astmamedicinen var jag än befinner mig och ta "akutmedicinen" 20 minuter innan träning för att vidga luftrören. Inte roligt att behöva kippa efter luft och få världens panikattack! :/

Hoppas ni får en fin (och svettig) kväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

Lääänge seeen!

Hur mår du då? :D

Hur många läsare har du per dag? unika :)

2012-04-04 @ 21:18:06
URL: http://stylealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -