iHjärta Shopping!





OMG! Jag är en totally perfect shopaholic! ;)

När jag väl shoppar blir det alltid mycket, kan liksom inte bara köpa en grej utan det blir alltid flera... Igår blev det 2 par jeans från H&M barn (yes, jag kunde ha strl 152 igen istället för 158 som jag hade under tiden när jag var tjock). Det blev också ett par svarta vanliga ballerina från Deichmann i storlek 34 (omg, antingen har mina fötter krymt 1 storlek eller så har storlekarna blivit större...). Sen fick jag med mig en Nya Veckorevyn också!

Det har var en sjukt lyckad och mysig helg med "L". Fick honom till och med att shoppa, det trodde jag aldrig! Nu är det bara min tur att lära sig hur man spelar fifa. (tråkigt) ;) ♥

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -