Projekt Hos Louise!

Sitter hemma hos Louise nu och degar. Vi har precis gjort lite lunch. Det blev tomatsoppa med kokt ägg, macka och frukt. Riktigt gott och jag blev superdupermätt! :) Vi har fått ganska mycket gjort på projektarbetet. Louise tog över delen med att fixa recepten i word och jag har redigerat ljuset / kontrast / färg / nivåer och kurvor på ca 60 bilder hittills. Snart tänkte jag nog i alla fall åka hem för att vila lite innan kvällens festligheter!

När jag kommer hem måste jag packa min lilla (stora) väska med massa konstiga saker som jag behöver ha med mig inatt. Sen ska jag även platta håret, klä på mig och äta middag. Sminkar mig gör jag hos Beccis :) Åhh, jag längtar så tills ikväll! :)

Här är lite bilder på bakverken som vi har tagit kort på och redigerat.



Kalas!

Kommentarer
Postat av: Matilda

det ser supergott ut!

2012-04-11 @ 20:54:51
URL: http://enblondiinsvardag.blogg.se/
Postat av: kawaiidoll.se- japanskt mode på nätet

Bloggtävling april!

Just nu pågår en bloggtävling på Kawaiidoll.se där du kan vinna valfritt sött och unikt plagg ur vårt sortiment!

Gör så här för att vara med och tävla:



1. Titta in på Kawaiidoll.se och välj ut ditt favoritplagg du vill vinna.



2. Skriv om plagget på din egen blogg och motivera varför just du ska vinna tävlingen. Länka till kawaiidoll.se i samma inlägg.



3. Glöm inte att tala om för oss att du är med och tävlar. Maila oss på [email protected], alternativt kommentera vår blogg: kawaiidoll.webblogg.se och länka till det inlägg där du skrev om oss.



Tävlingen avslutas den första maj!



STORT LYCKA TILL OCH MÅ BÄSTE BLOGGARE VINNA!

2012-04-11 @ 23:20:51
URL: http://www.kawaiidoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -