Palla pollen

Oj vad det är svårt att andas just nu. Har suttit hela dan och snörvlat och snytit mig. Näsan rinner, ögonen rinner och hela lungorna är igenkorkade. Astman gör det inte heller lättare, det är väldigt tungt att andas och det gör ont i luftrören.

Det kommer att bli en jobbig natt känner jag på mig redan nu. Orkar inte hosta och hålla på heller, vakna mitt inatten och dricka vatten för att sedan bli pigg och inte kunna somna om igen. Är superpigg nu också för att jag drack en redbull vid fyra-tiden, kanske inte var ett så smart val?

Gräs och våren är vacker men fan vad den ska ställa till med förkylningar!



Bild tagen förra året i april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -