Läsarfråga, 44.5 kg?

Hej babes! :)

Fick just en läsarfråga av "Louise" som skrev:

Hej! 44,5 kg? Det kan inte stämma om man kollar på din kropp. Hur lång är du? 1,45 m eller?

SVAR:

Jag har faktiskt gått ner 1 hg till och väger nu 44.4 kg. Totalt sedan i vintras har jag alltså gått ner ca. 3.5 kg. Allt är möjligt om viljan är på topp! :) Och jag är faktiskt inte så lång heller nej, men sträcker mig till hela 1.54 cm i alla fall. Ingen jätte, ingen dvärg, jag är precis lagom någonstans där mittemellan! :)

Jag förstår faktiskt inte varför det inte skulle kunna stämma...:) 44.4 kg är väl ganska mycket? :O



To-die-for skinny legs!

Kommentarer
Postat av: Erica P

44,4 är pluttigt :P hehe nä men för din längd är det precis lagom :) Själv så kan man ju inte riktigt jämföra sig med dig haha

//Din långe kompis Erica på jobbet ;))

2012-04-12 @ 17:17:54
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Nä 44,4 är väldigt lite - fast normalt för vår längd skulle jag säga. Jag är en cm kortare än dig (1,53) och väger just nu någonstans mellan 46-48 skulle jag gissa på. Men gå ner i vikt ska du ju absolut inte sträva efter. Det behöver du verkligen inte.

2012-04-12 @ 21:20:42
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: you know who

sluta provocera! 44,4 är inte mycket och det vet du själv ?! jag kan inte i min värld förstå varför man vill vara så smal coh se ut som ett barn, ska du inte snart säga att ja nu ligger jag på 40 så jag kan väl lika gärna gå ner till 38.. det är inte ett normalt beteende. 30 vägde man typ i 1:an. suck jaja.

2012-04-13 @ 14:22:30
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

Själv är jag 1.55 och väger 58 kg så det är inte alls mycket hörru duru! :)

2012-04-13 @ 14:56:37
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -