Jag är sjukt töntig...SVAR PÅ TAL

Haha!

Fick en kommentar av en anonym läsare som skrev något liknande "haha, omg du är ju sjukt töntig med "inspo of the day", haha omg, asså inget illa menat..."

Älskar alla dessa omogna anonyma läsare, ni är ju guld värda. ;) Fick mig ett roligt skratt i alla fall, tog det med en klackspark och brydde mig inte om skiten :) JAG ÄLSKAR i alla fall INSPO OF THE DAY! och jag älskar också alla inspirationsbilder som jag vet att flera bloggare använder sig av varje dag, inget töntigt alls med det, bara supertrevligt som man får en liten kick av.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sent sv: Hihi ja man får hoppas på det :D jag hoppas verkligen att det inte blir någon mera snö nu iallafall!

2012-04-04 @ 14:01:10
URL: http://johannapreinitz.webblogg.se/
Postat av: Johanna

ja, det blir man, visar ju att folk faktiskt har läst det som står i inlägget :p

tycker du har en supeerfin blogg :) och tack så mycket :)

2012-04-04 @ 16:24:35
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -