Too school for cool

Idag är det skola för mig från 8.10 till 16.20, seeeegt som bara den! Men som vanligt blir det nog att plugga på bussen fram och tillbaka så slipper man lite av plugget när man kommer hem så himla sent!

Och på fredag har jag prov i kultur och idéhistoria som jag tjatar så mycket om hela tiden. Halva provet är "repetitionsprov" och halva är "nya saker" så vi får se om det blir MVG på provet igen eller om jag sänker mig till VG... Inga förväntningar hittills faktiskt.

Och på tisdag har jag naturkunskapsprov som känns ganska chill, fast en del delmoment känns lite jobbiga, typ sista 2 sidorna som vi har i boken som handlar om vätehydroxid , ammoniak, hur det löser sig i vatten och annat skit :)

Nu- dags för skola!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg

Ha en bra dag :)

2011-09-15 @ 08:54:22
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad var det för linje du gick?

2011-09-15 @ 11:34:51
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -