Suktar efter träning...

Hejsan!

Oj vad dagen går fort när man har roligt! Jag och Louise har bakat heeeela dagen och gjort lite på vårt religionsarbete! Vi kom på att vi samarbetar väldigt bra tillsammans och är nästan jämt med varandra när vi gör samarbeten i skolan, haha :) Nu på religionen, på sammen en gång förrut, på orienteringen och på projektarbete! Fett med skoj, eller hur Louise ;)?

Men men... Vi har bakat, handlat och pluggat idag och bara fettat oss med massa smör, socker, ägg, kakao, mjöl, vaniljsocker, bakpulver, godis och allt som blir så goda saker av! Vi bakade chokladbollar, kalasiga brownierutor med godis och mörk / ljus choklad, daim/dumle kakor och kokostoppar! I helgen ska hon baka lite mer och jag nästa vecka :) Muuums!

Men jag suktar som fan efter träning... Varken idag eller imorn kommer jag att kunna träna och känner redan hur tjock jag kommer bli, har verkligen blivit beroende av träning och att bli smal  + bygga upp mina muskler!

Hoppas att ni har haft en bra dag :) Jag har haft det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -