Staden!

Hello!

Igår hann jag inte sitta vid datorn alls faktiskt. Jag hade fullt upp i skolan och när jag hade slutat för dagen så satt jag kvar och pluggade matte i en timme. Riktigt duktig chey! :)

Efter det så tog jag roslagsbanan in till östra station och mötte upp Jimmy. Jag var sjukt sugen på en chailatte så jag tvingade honom att gå med mig till Sveavägen för att köpa en liten take-away chai! Onyttigt , men sååå underbart!

När vi gick ut från Espresso house så började det össssssregna! Helt otroligt mycket regnade det och "J" tyckte att jag gnällde för mkt om att jag och min väska blev blöt... Min latte blev blöt också btw (A)

Sen satte vi oss på 4an mot gullmarsplan och värmde oss i hans lägenhet! ♥


Kommentarer
Postat av: "J"

<3 :D

2011-09-04 @ 00:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -