Söt läsare



Hej Cajsa! :)

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Roligt att jag, som bara bloggar, pluggar och tränar typ, kan vara en bra förebild inför andra tjejer! Det är toppen ju :) Tråkigt att du inte kan blogga, det är det roligaste som finns! Har alltid älskat att läsa bloggar, kommentera, skriva inlägg, få produkter, recensera osv.

Absolut! Skönhetsbibeln måste alla tjejer ha tycker jag, dock har jag inte orkat öppna den än... Köpte den för typ 2 månader sen haha. Bara bläddrat lite snabbt i den, för att nu på sista tiden så har jag ägnat väldigt mycket tid åt träning och plugg, hinner inte med så mycket annat, vilket är lite tråkigt :(

Nej, jag tröttnar absolut aldrig på att shoppa! Visst, man har sina upp och nergångar när man köper mycket eller lite kläder, nu har jag haft kläd-shopping-förbud ett tag så har mest köpt på mig ansiktsprodukter och slösat pengarna på annat skit  men... kläder är det bästa som finns :) Läste föressten idag Åhléns tidningen och det började klia lite i fingarna när jag såg hur mycket nytt höstsnyggt de har fått in!

Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg.

sv; Ja, visst är min kompis söt! :)

Trevlig helg!

2011-09-23 @ 16:25:30
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -