Skola + träning

Hello snyggingar!

Idag har jag inte haft tid för datorn alls... Har gått i skolan från 8-4 och sen efter det så tränade jag på gymet i 1,5 timme. Sista lektionen var idrott, så jag var ju redan uppvärmd nästan när jag kom till gymet!

Tränade 10 min kondition/uppvärmning och sen ett arm/axel/rygg pass. Riktigt jäkla skönt och jobbigt var det! Efteråt tog jag en Gainomax - raspberry!

Imorn ska jag hem till Louise för att påbörja att jobba lite på projektarbetet. Vi hade tänkt oss att göra en kokbok riktad till barn :D Riktigt rolig uppgift och man får bakningen och godsakerna på köpet liksom ;)

Men jag ska ända från berga till upplands väsby imorn och bussen går redan vid halv 8! Tror jag måste sova snart...

Pusspuss <3




Kommentarer
Postat av: sandra

Jag är tillbaka till bloggen, kika in och släng gärna en kommentar :D

Kram

2011-09-28 @ 19:59:09
URL: http://sandraaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -