Rec: Rice Collection - lyxigt för kropp och själ



För ett tag sedan så fick jag hem lite produkter från http://www.linneashemochpresent.se .

Nu tänkte jag recensera de här 3 produkterna som jag tyckte väldigt mycket om! Jag börjar från höger.

Rice colletion liquid cream soap: Gul flaska

En underbar handtvål som man blir len av när man använder. Dryg och superbra, bara någon droppe behövs för att tvätta båda händerna, otroligt - intesant? . Den har en väldoftade lukt av citrongräs och man känner sig väldigt fräsch efter att man har använt den. Den torkar inte ut huden så även ni med torra händer kan använda den här unika handtvålen! Finns just nu HÄR till kampanjpriset 59 :-

Jag gillade den här tvålen väldigt mycket till händerna eftersom att den var dryg och fräsch. Dock så är den lite "sur" och inte så mild till att tvätta ansiktet med och det sved lite i ögonen när jag provade, så det är inte att rekommendera! Men perfekt till händerna och jag tror att äldre också gillar produkten p.g.a. sin charm och lyx! Perfekt med pumpflaska, sååå praktiskt!

På den vardagslyxiga handtvålen hänger även på sidan av flaskan ett smycke / pärla av polerad kokosnöt!

Betyg: 4/5
Volym: 250 ml
Köpa igen: Absolut! En av mina favoriter till samlingen :)

Rice collection aromatic shower gel: Grön flaska

En underbar shower gel med doft av citrongräs! Dryg är den här produkten också. När man står i duschen och applicerar tvålen så bildas ett mjukt och väldoftande skum, och när man har duschat så känner man sig gudomligt fräsch och fin. Du får en riktig lyxupplevelse i duschen och kroppen bevarar sin naturliga glans efteråt och huden blir len och mjuk.

Ett minus med produkten är dock flaskan, att det inte är någon pump på den och man kan lätt få för mycket när man skakar ut innehållet i handen. Dock så är flaskan väldigt snygg och man kan lätt ha den framme i badrummet och visa upp vilken lyxtvål man har köpt sig! Pris: 139:-

Betyg: 4/5
Volym: 300 ml
Köpa igen: Jaaa, jag tror det! *Älskar* doften av citron och hur man känner sig så fräsch efter duschen!


Rice collection aromatic body milk: Vit flaska

Också denna produkt är känd från den lyxiga kollektionen "Rice collection". En body milk som gör dig fin och fräsch och framför allt len som en babyrumpa! Produkten absorberas lätt av huden och efterlämnar en mjukhet som verkligen känns. Kan användas till kroppen, händerna och fötterna! (jag använder den varje morgon på händerna och trivs jättebra med det) Ska prova att ha den till fötterna sen också! Även denna produkt har precis som den första en liten pärla av kokosnöt! Även den kostar 139:-

En perfekt bodymilk som också doftar just citrongräs! Mums på den!

Betyg: 5/5
Volym: 300 ml
Köpa igen: Absolut! Men eftersom att den är så dryg så tar det nog något år att använda upp den! Mamma ska få hjälpa till och prova alla produkterna också! :)


Rice collection tvål lavendel:

Rice Collection tvål Lavender

Perfekt handtvål att ha i badrummet, för att användas eller bara för att ligga framme och se vacker ut! En ljuvlig doft av lavendel! En vårdande och väldoftande tvål med naturliga oljor utvunnet ur riskornet och vitamin E.

Mamma gillade den här tvålen väldigt mycket. Hon älskar doften av lavendel, precis som typ alla mammor gör... Jag tyckte att det var en okej doft, men jag föredrar citrondoften i alla de andra 3 produkterna jag fick! Föredrar även pumptvålar före den här typen av tvålar.

Efter användning så blev man väldigt len och mjuk :)

Pris: 59:-
Betyg: 3/5
Köpa igen: Ja, det är en perfekt present till äldre människor! Min mormor skulle säkert gilla tvålen också! Men tyvärr var den ingenting för mig :)




Här ser ni hela kollektionen!

Visst blir man sugen på att prova ännu mer? Speciellt de lila produkterna, ser så mysigt höstiga ut!

Glöm nu inte att klicka in er på http://linneashemochpresent.se :)

Kommentarer
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Man ska verkligen inte använda vanlig tvål i ansiktet :(

2011-09-17 @ 13:10:07
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: J e n n s a n s m o d e ♥

Dom ser jättehärliga ut!

2011-09-17 @ 17:57:22
URL: http://jennsansmode.blogg.se/
Postat av: kimiees

hej! jag hittade en gammal kommentar från dig på min blogg och blev jätteglad eftersom jag lämnade bloggvärlden för ett tag. Tråkigt, men nu är jag tillbaka igen! :D vore superkul om du ville kika in hos mig igen :) puss o kram från Kim!

2011-09-17 @ 20:35:09
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du göra ett inlägg där du skriver alla ställen du blivit sponsrad med saker ifrån ? ;) skulle va kul

2011-09-18 @ 16:15:00
Postat av: MyViola

Ååh va härligt, jag älskar när man köper nya kosmetikaprylar. Det är urmysigt!

2011-09-18 @ 22:19:26
URL: http://myviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -