@ Pontus place

Jag pluggade när jag kom hem och struntade faktiskt i att gå på sista lektionen som var gympa, pallade bara inte gå på den och jag behövde tid för att plugga ist! Så mammsen kom och hämtade mig i skolan och jag pluggade från halv 4 till 10 över 5 ungefär, sen mötte jag upp Pontus vid tunneln och vi tog en liten promenad!

Vi gick ner till affären och köpte en varsin monster (grön) som är gooodast! haha... jag brukar aldrig få i mig en helt monster eftersom att den är 500 ml och jag är van att dricka powerking som bara är 250 ml, men idag ville jag bara få ett "sockerrus" och känna avslappnaden av att dricka en energidricka och känna lugnet och bli hel igen. Fick i mig hela efter typ nån timme ;D

Sen drog vi hem till honom, drack upp drickorna och smaskade på lite tuggummin som vi också köpte! 2 för 25 , och vi bangade inte ;) Efter det så drog jag hem och åt och pluggade lite naturkunskap!





sååååå söt! :)


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

det är så att jag & 3 tjejer från min klass har hållit på med en 3 minuters lång film hela förra läsåret. Nu har den äntligen blivit klar och vi vill visa upp den för hela världen för att vi har jobbat så hårt med den, men jag visar bara upp den ifall några vill att jag ska göra det. Kolla i mitt senaste inlägg och säg om du vill att jag ska visa upp den. kraaaaam!

2011-09-14 @ 06:56:44
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

tack så mycket :) egentligen är det inget speciellt hur vi blev tillsammans, utan han var min kompis kompis, vi träffades lite då och då och sen spelar vi i samma innebandyklubb, så vissa värddagar fick vi jobba med varandra, en dag fick vi båda stå i samma kassa och sälja biljetter, ja, då blev det lite så ;)

2011-09-14 @ 07:10:47
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -