För mycket

Hej alla glada!

Idag har jag varit i skolan från 8.10 till 13:50 och sen tog jag bussen till jobbet direkt efter skolan och jobbade från 14:50 till 19:20. Nu är jag asssstrött och känner bara för att lägga mig och sova,  som tur var hann jag med att plugga lite naturkunskap på bussen imorse och till jobbet, så jag slipper göra det nu! Smartis va ;) höhöhö

Men frågan är vad jag är sugen på att läsa...

Kultur och idéhistoria?
Engelskaboken?
Svenskaboken?

Jag blir bara mer och mer stressad för varje dag som går och jag orkar inte att tänka på att vi har 7447584 att göra nu denna vecka och nästa vecka och att jag bara har typ nån timme imorn, fredagen och söndagen på mig att plugga känns ännu sämre!

Aja, borde gå och ta mig en cool dusch nu innan jag somnar framför datorn...

Får säga godnatt nu och så hörs vi imorn igen!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -