Vetenskap och kunskap?

Gränsen mellan vetenskap och ovetenskap är ofta svår att dra. Inom vetenskapsteorin kallas problemet med att avgöra vad som är vetenskap eller inte för demarkationsproblemet och har behandlats av filosofer som Karl Popper och Thomas Kuhn....

Fan vad filosofi är TRÅKIGT! :D Mamma och jag har precis börjat skriva min uppsats som ska lämnas in imorn och det går segt seg segt eftersom att jag har galet ont i huvudet (haft det sen jag vaknade imorse) och jag är bara såååå trött på livet igen. Men SNART är det LOOOOOV och då får jag väl ÄNTLIGEN koppla av! Och efter lovet så är det BARA 6 veckor kvar till JUL! Och då får man ha KUL!!!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -