Utseendefixerad

God morgon! Har ni sovit gott? :)

Sov faktiskt otroligt bra inatt och eftersom att jag gick och lade mig typ halv 9 igår så hade jag sovit i ca. 10 timmar när jag vaknade imorse, snacka om att det var skööönt att få sova ut! Så skönt när jag inte har något individuellt val på morgonen och slipper ta sju bussen och gå upp kl.6 !

Jag har i alla fall precis sminkat mig och har känt mig extremt utseendefixerad på sista tiden. Känner att jag alltid måste vara fixad med smink, kläder, parfymer osv. 19372937 lager spackel , primaballerina kläder och några sprut parfym så är jag fitforfight för en vanlig skoldag!



Idag - Håret uppsatt i en knut, Brunpuder wohoo, rosa läppstift och rosa velourtröja!

Myza myza babes ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

- Godmorgon! :)

Jag har sovit ganska bra inatt, hoppas du också har det.



Förresten, skulle du vilja hjälpa mig med en sak på min blogg?



Jag vann en header men har inte fått någon ännu.

2011-10-26 @ 08:40:51
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -