Suavemente

God morgon!

Gick upp typ 5 över 6 idag för att få lite extra tid att göra mig i ordning och sitta vid datorn lite och framförallt för att få i mig en bra och stadig frukost utan att stressa. Idag blir det bara skola för mig från 8.10 till 12:10 och sen ska jag iväg och ta blodprov, buhuuuuu :( jag hatar att ta sprutor och jag blir alltid lika rädd! :( Men för det mesta brukar det gå bra och jag hoppas att det inte gör så ont den här gången.

Idag kommer jag att lägga upp bilder på shoppingen från igår också! Ni får kika in då om ni är nyfikna på vad jag köpte ;) Mycket spännande!

Dame otra vez.... Suavemente.... Ready to to whatevah.... oh oh oh...♥

Min nya favvolåt från Nayer feat. Pitbull & Mohombi - Suavemente




Kommentarer
Postat av: Tova

sv: ja det var asuum!:)

2011-10-17 @ 07:36:25
URL: http://sweeetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -