3 timmar senare...

... vaknade jag upp i soffan, eller rättare sagt, mamma väckte mig! Dumma dig!

Låg i min soffa med täcke och kudde och tittade på "bee movie" och det var nog allt lite för skönt och gosigt där under så jag somnade efter halva filmen! Hatar när det händer mig, man har aldrig någon aning om vad som händer där emellan början och slutet.. typiskt mig säger jag bara!

Sjukt sliten från den galna natten på Aveny och utan sömn så blir man så jäkla trött! Tror att jag sov typ 4,5 timmar inatt så de där 3 timmarna extra hemma behövde jag verkligen få sova ut på! Nu är jag pigg och tänkte kommentera lite bloggar.

Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -