Statistik upp!

Hello :)

Har inte hunnit skriva något idag för att det var lite stressigt imorse... Bussen gick 07.13 och jag gick upp en timme innan för att hinna sminka mig, klä på mig och stressa i mig frukosten (som vanligt...). Att jag inte lär mig?

Nu ska jag börja på en ny "diet" i alla fall. Mjölk + flingor (helst utan så mkt socker) på morgonen för att gå ner i vikt. Det blev panik på gymet igår och jag kände mig så tjock och ful så jag fick en tankeställare och ba "NU måste jag verkligen få bort den här jävla magen". Dags att få förändring!

Btw: så går statistiken upp för varje dag som går... Igår hade jag 285 besökare och det är helt otroligt! Blir så glad av att så många läser och tycker om det jag skriver, helt underbart! :) 



Ha en bra dag!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Precis dom skulle nog ändå inte komma ihåg de för dom är ju så små

2011-11-15 @ 12:37:06
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -