Smyckesmani Webshop

Tjoho!

Igår fick jag hem beställningen jag gjorde hos Smyckesmani Webshop . Det gick otroligt fort att få produkterna och jag är väldigt nöjd med allting! Jag gjorde beställnigen i söndags (som vanligt så skickar företag inte ut produkter på söndagar) så man kan säga att jag beställde i måndags och så fick jag det igår (onsdag) så det var grym leverans!

Smyckesmani Monica gör en massa roliga saker på sin blogg och har en massa tips och trix som man kan lära sig av! Väldgt kreativ och duktig tjej måste jag säga. Hon inspirerade mig lite så nu ska jag sätta igång med pysslandet och börja göra egna smycken igen!



Om du beställer över 125 kr (lätt summa att komma upp i) så får du fraktfritt! Annars kostar det bara 19 kr :)

Som sagt, jag är väldigt nöjd med beställningen, bemötandet på mejl och den snabba leveransen! (och att jag fick det frakfritt väldigt lätt..) så om jag ska beställa smyckesdelar igen så kommer jag troligtvist att göra det hos Smyckesmani! :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

Åhh vad kul! :D

kram

2011-11-10 @ 17:12:43
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: CLARA:)

smyckena ser fina ut! :)

2011-11-10 @ 18:15:07
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se
Postat av: Amandasrader

Jo verkligen! Ja, jag bakar ganska ofta faktiskt, jag tycker att det är väldigt roligt! Brukar du baka ofta? :)



Kul med lite nytt.

2011-11-10 @ 18:35:07
URL: http://amandasrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -