Medelpass på friskis!

YES!!

Har tränat måndag, tisdag, onsdag, igår torsdag blev det vila (tråååkigt) men idag är det fredag och då är det medelpass och svett och jobbigt och dans och kuuuul som gäller! 16.30 -17.30 kör jag på friskis och svettis! :)

Imorgon lördag blir vila eftersom att jag jobbar på dagen och sen blir det utgång på kvällen. På söndag blir det sooova, träna om jag hinner och åka till täby med mamma! :)

Hoppas ni får en fin fredagseftermiddag! ♥




Man tränar ju för att inte bli tjock... ;)

Kommentarer
Postat av: isadora

Haha, härlig bild!

Btw, jag bor i Täby. Ska du till centrum eller? :)

2011-11-26 @ 08:01:34
URL: http://isadoraekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -