Shopping in my.... ♥

♥ Shoppa shoppa shoppa ♥

Igår i Täby centrum fick det bli lite mini-shopping också! Jag som är en shopaholic kan ju såklart inte låta bli att titta på och köpa en massa saker! Men klippningen gick på 400 och då fanns det inte så mycket pengar kvar att shoppa för! ;)



Svart stickad tröja från H&M - 99:- ( har en beige likadan...)

Ögonbrynspenna 29:- (ljusare nyans än vad jag haft tidigare)



2 margarita glas 49:- + 49:-
6 st 6 cl shots i olika färger. 6 st för 99:-

Fan va vackra de är! Har alltid velat ha margaritaglas och nu har jag dem! Alla glas är från Åhléns! :)



100 muffins, en smet :D 49:- Akademibokhandeln

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltid kul att shoppa! :)



När du handlar köper du för egna pengar eller får du av dina föräldrar? :P

2011-11-02 @ 08:02:25
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Jessika Evertsson

ja gör det:D jag älskar atattueringar och kommer göra flera stycken till må jag säga:D

2011-11-02 @ 09:07:18
URL: http://lejfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -