Has a broken heart

VRÅLHUNGRIG!

Åt knappt någon frukost och lunchen var det vidrigaste jag någonsin stoppat i min mun! Shit vad äcklig mat det var i skolan idag alltså och kryddningen? Vad tänkte dom med när dom gjorde maten?

Kom hem för en stund sen, tryckte i mig chips, godis och en macka. Pressa pressa! Nu ska jag ju orka plugga... eller? Njea, såklart orkar jag inte det, får bli någon annan dag, kanske fredag, eller söndag?



Nu ska jag träna bort allt jag åt! Dags för ett jobbigt medelpass på friskis och svettis. Fan vad jag har träningsvärk i magen sen igår... Aoooch!


Kommentarer
Postat av: LIENE

haha åt bara en macka i morse idag, sen hann jag inte äta lunch i skolan:( det var säkert något vidrigt som alltid. Tråkigt nog är det inte stackars mattanterna i skolan som tillagar maten utan bara värmer upp det.

2011-11-23 @ 17:29:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -