Gravid?

God morgon! Har ni sovit gott?

Jag sov ganska bra tills min brorsas akvarium tändes mitt i natten... (jag sover i hans rum medans vi renoverar mitt och han sover på övervåningen i ett gästrum). Men jag gick upp och kollade men jag visste ju såklart inte hur man stänger av det! Hur ska jag kunna veta det liksom? Så det stod och lös i någon timme medans jag försökte somna om (det gick inte...) och gick upp vid halv 8 istället. Så här sitter jag och gäspar och är trött nu! :/

Och vet ni vad?... Inatt drömde jag att jag var gravid. Att jag hade en sån där lite kulmage som stack ut och jag kommer ihåg att jag bara stod upp och tog på den hela tiden och kände att den var så rund och mjuk som jag alltid föreställt mig att en gravid mage ska vara. Konstig dröm, huh? Men den kan ju bero på att jag länge har jobbat med en uppsats om unga mammor (tidig graviditet).



Kommentarer
Postat av: Louise

har också drömt ibland att jag är gravid, äkta skum känsla när man vaknar upp sen, men lite skönt att inse att det bara var en dröm :p

2011-11-13 @ 11:58:20
URL: http://loelles.blogg.se/
Postat av: Karin

haha jag drömde förra veckan eller så att jag var super höggravid och födde tvillingar :P Men jag hade världens mysigaste gravidmage :D

2011-11-15 @ 19:11:53
URL: http://quitesimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -