MATTE B nationella

I 2-3 veckor nu har jag pluggat lite matte varje dag för att öka min prestation och förstå lite varje dag, ist för att stressplugga som VISSA gör... (du vet vem du är E <3 ).
Jag har försökt att ta in allt som bara går att ta in, jag har räknat om matteboken och vart jätteambitiös. Gjort alla tester efter varje kapitel som man kan göra (vår bok Exponent B har 5 kap) dock är de små test och bara för de som vill ha G typ, men ändå bra att ha och öva på till det riktiga provet.

I år satsar jag precis som förra året på VG i matte, vi får se om jag har turen med mig i år igen! :)
Jag har verkligen pluggat sönder till matten och hoppas verkligen på att jag kommer klara den. Visst, man kan ju inte lära sig allt men, man gör så gott man kan :D





Mkt plugg att göra!
Jag har prioriterat matten framför typ allt :)

Break a leg till alla andra som läser matte B! Nu blire åka av i 4 timmar! 8.10 - 12.10


Kommentarer
Postat av: Tuva

Aldrig kul att plugga men det är frågestund på bloggen så du får gärna ställa lite frågor om vad jag pluggar till exempel haha :)

2011-05-17 @ 09:04:21
URL: http://mmollytuva.blogg.se/
Postat av: Kattis

Klart att du fixar ett VG i matte, och nästa gång tar du även körkortsteorin! Tror på dig!

Kram Kattis

2011-05-17 @ 09:10:14
URL: http://caldex.blogg.se/
Postat av: Louise

Usch hatade matten, men är glad att jag klarade matte B! :)

Lycka till med matten! :)

2011-05-17 @ 20:29:03
URL: http://loelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -