Jobbig vecka på G

God (BAD) morgon!

Det regnar, what the fuck liksom?...

Hatar att vakna upp till regn, man blir så deprimerad och hela dagen är förstörd.. Kul att vi har UTEgympa som första lektionen också, najs. NOT!

Den här veckan kallar jag för "mördarveckan" eftersom att det är den typ riktigt jobbiga veckan innan vi har ledigt och sen kan ta lov. Från den 1:a till den 6:e e jag ledig och sen går jag i skolan 7:e och 8:e så jag får en vecka ledigt där vid studenten och så innan jag går ut 2:an :)

Den här veckan har vi massor att göra...:

* Läst ut en bok tills idag, skriva recension om den på lektionen.

* Någon artikel på samhällen ska vara kommenterad och klar typ, vet inte riktigt vad det handlar om eftersom att jag inte var på den lektionen förra veckan.

* Tisdag  - psykologiprov på typ halva boken.

* Onsdag - psykologiredovisning om Emetofobi.

* Torsdag - sångprov eftersom att jag går tråkig kör A.

* Fredag - KUHI redovisning med Louise på "medeltida kläder".

* Lördag - Uppkörning (till körkort).

* Söndag - JOBB!


Verkligen snacka om att jag har något att göra VARJE dag! Shit...
Men efter den här veckan har jag aldrig med spanska och psykologi i hela mitt liv, wohoo! (:

Hoppas ni lider med mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon Glimholt

Sv; jajemen :)

2011-05-23 @ 08:17:00
URL: http://simonpixel.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv. Det där är inte hälften av alla mina borstar, orkade inte tvätta alla samtidigt ;)

Det svarta dom ligger på på bilden är en handduk, annars ligger dom i ett rosa fodral som dom levereras i. Eleven.se var det ja :D

2011-05-23 @ 08:19:18
Postat av: Michan

Ehe, glömde mitt namn på förra kommentaren (A)

2011-05-23 @ 08:20:00
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -