iTunes och iPod

 

En sån där rosa fin glansig iPod har jag :)

Igårkväll satt jag och laddade ner massa ny musik och laddade in en massa ny musik i min iPod.
141 låtar tror jag att jag fick in i alla fall det är najs! Bara disco techno house musik, muums!

Men har ändå lite svårt när jag laddar in musik i iPoden för att jag har typ 6 000 låtar eller mer på min dator, och jag vill inte ha in alla, men de jag väl vill ha in vill jag ha i olika spellistor och det är så jobbigt att lyssna på alla och sen sortera...

Har någon något tips på hur ni gör när ni sorterar musik i era iPods? Plssss....

Kommentarer
Postat av: nicole

svart bälte i shopping och du shoppar typ aldrig

2011-05-30 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -