Sommar i södra Sverige?

Hello girls!

Jag kikade in på Kenzas blogg , vilket jag sällan gör eftersom att jag inte hittar så mycket tips där, utan mest bilder på henne och det hon gör :P Jag vill läsa om tips, trix, foto, kläder osv...

Men jag hittade i alla fall den här bilden när hon var i Kristianstad,
KOLLA! Alla går runt i typ shorts och linnen.... :O Så varmt är det fan inte i Stockholm! :(



Shit, det är ju bara mars/början på april!

Här är det snö kvar, fast solen skiner varje dag! :)

Update: haha jag orkade visst inte läsa hela hennes inlägg och fick lite kommentarer nu att bilderna var från i somras, haha så blåst är man ibland alltså! :) SORRY !

Kommentarer
Postat av: clarabloggaR

Dendär bilden är från förra sommaren :)

Så den är alltså tagen i juli/augusti

2011-03-30 @ 15:50:27
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
Postat av: Louise

jag vill också kunna gå runt i shorts :(

Men Solen skiner iaf! :D

2011-03-30 @ 17:12:51
URL: http://loelles.blogg.se/
Postat av: helllo

bilder är från i somras hieiheiie

2011-03-30 @ 17:25:40
Postat av: Anonym

Hahahahahaha, driver du? Bilden är ju sedan i sommras!

2011-03-30 @ 20:29:14
Postat av: Yohanna

Bilden måste ju ara från i somras lr nå.. :P



Fin design du skaffat sedan sist jag var in här! :)



Allt bra?

2011-03-30 @ 22:46:21
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -