Snart till jobbet!

Hey guys!

Idag ska jag jobba på cafét från 9-5 ;P
Det blir ju 8 timmar och ganska så mycket pengar!

Men vet ni vad? Alla pengar som jag tjänar på jobbet har jag sparat det senaste halvåret så jag har grymt mkt!
Det är bara för att jag ska utomlands 3 ggr under våren/sommaren som jag behöver spara, annars skulle jag shoppat upp allt på kläder och skor och.. ah jag vet inte vad! - Det en shopaholic kan få reda på liksom :)

Så först ska jag till Spanien en vecka nu i mars som utbytesstudent,
sen ska jag iväg med mina kompisar till något mysigt ställe där det är varmt, i juni, precis när skolan slutat, och sen i hela juli kommer jag att vara i england på språkkurs! :)

riktigt roligt ska det bli! ♥







Yes!!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Ehh.. resa får man bara uppleva den gången



Det man köper man man njuta av om och om och om igen ;P

2011-03-01 @ 13:06:56
URL: http://twentyfoursevenupdate.blogg.se/
Postat av: vanessa<3

fiin blogg!

2011-03-01 @ 17:06:13
URL: http://snuttefiltarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -