Sitter i flyget/bussen...

Det här blir ett tidsinställt inlägg så...

Jag sitter antaligen i planet nu och ska väl snart landa eftersom att resan med flyg till Barcelona tar ca. 4 timmar.
Efter det åker vi buss i 3 timmar till Zaragoza , där jag kommer att träffa min värdefamilj!

Vi får se hur mycket inlägg det blir, efter den här dagen så kanske det är det sista, eller så får jag låna en dator av familjen jag bor i... Vi får se!  Annars får ni gärna önska mig lycka till och så.





Jag önskar er en riktigt trevlig vecka! :D  ♥

Dancing in the moonlight...

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Tack det samma och lucka till =D!

2011-03-18 @ 08:05:53
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: caiza

lycka till!

men jag förstår inte riktigt, ska du bo i en familj? :-)

2011-03-19 @ 18:17:21
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -