I ♥ Free Time

Det är onsdagen den 30 mars, dagen efter min födelsedag, kl 8.46 är klockan, det är ca 1+ grad ute och solen skiner!
Kan man vakna upp på ett bättre sätt på en ledig dag? :=) nja...

Idag har jag inga lektioner och får alltså vara hemma från skolan, dock har jag mycket plugg att göra eftersom att jag var på utbytet i Spanien en hel vecka (saaaaknar...♥) och har missat jättemycket i skolan :/ Dagen kommer alltså gå åt till att plugga (psykologi x2 och lite sam).

När jag har tid idag så kommer jag att lägga upp lite bilder på presenterna som jag fick och hur maten såg ut igår på Kina restaurangen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Linda nu ljuger du!!!! Du hade visst matte idag!!! :O FY SKAM

2011-03-30 @ 12:22:10
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -