Tröttis som taggar

God morgon på er! :) Är ni också lika trötta som jag?...

Vaknade kl halv 9 av mig själv, men är fortfarande jättetrött! Har vart uppe och ätit frukost, duschat och gjort mig i ordning lite halvt, nu tänkte jag packa det sista till midsommar (åker idag) yey! Ska fira midsommar ute i skärgården (finnhamn) med mina 4 tjejkompisar. Vi ska tälta, grilla och festa och ha det hur roligt som helst, bara det slutar regna någon jäkla gång!!! :)

Vart ska ni fira midsommar någonstans? - har ni inget bra val, stick ut till skärgården och fira med oss! :D

Hela tjocka gänget här då :D

Bläckfisken REBECCA! :D



Clarreeeee (Clara)



Älgen... Neee:P Linnéa da Cooool



Sockersöta Tigerkakan (Louise)



Åså jaaag då (;



ueeyeeeah :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -