Svettis linda :P





Yey!

Idag gymade jag i tofsar, läppstifhalsband, smink, rosa linne, hello kitty vattenflaska och tajta svarta brallor! Svettig som en gris är jag nu, speciellt på rumpan.. fan! :O åå ryggen... Vart brukar ni svetta ner er någonstans?:)

Det var dock en ganska läskig gubbe där idag som typ pratade med mig ba.. "e du ny här eller, sommartränar du kanske" jag ba: "nee, alltså ska utomlands på språkresa till england så man måste ju trimma lite innan" han ba: "jaa, men akta dig, se så det gick för henne i spanien som blev mördad".. jag gick därifrån :O

KNÄPPIS!

För övrigt var det inga snygga killar där, typ en med tattoeees (A) Yummie,  men han var ganska gangster, med pösiga kläder och massa tatueringar och så, lite läskigt, men han tittade på mig hela tiden :O KNÄPPIS!!! (twice)

Nu e jag svettigt svettig och ska duscha och sen kila ner i sängen!

PS: magrutorna börjar komma fram nu...

Kommentarer
Postat av: Susanna - living the dream

sv; ja det är jättekul att jobba på e.l.f Cosmetics! Trivs som fisken i vattnet ;)



Självklart kan jag blogga om hur en dag på jobbet ser ut. Alla dagar är inte detsamma men kan skriva hur en dag oftast ser ut :)



Kontakta mig på min jobbmail [email protected] så får vi se vad jag kan få till det med produtker från oss. Vi har ju inga produkter som är trasiga men kanske kan skicka nåt annat du kan prova ut :)

2011-06-22 @ 22:41:07
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Anonym

rump svett och rygg svett får jag:( euw

2011-06-22 @ 22:49:08
Postat av: Anneli

sv: Härligt, visst är det jobbigt, men det känns iaf bra efteråt :)

2011-06-22 @ 23:26:27
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: josra

Hejsan det är jag igen! Efter juli är jag också tillbaka från min resa så det blir toppen! Tusen tack :D

2011-06-23 @ 00:41:57
URL: http://sarahjosra.blogg.se/
Postat av: josra

Hejsan det är jag igen! Efter juli är jag också tillbaka från min resa så det blir toppen! Tusen tack :D

2011-06-23 @ 00:42:17
URL: http://sarahjosra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -