Resfeber!!!

Idag har jag packat det sista till min stora feta resväska som är helt full....

Köpte även lite mer kläder och väskor idag, eftersom att en av mina sjukt snygga handväskor från Spanien är totalt borta...? Kunde inte hitta den någonstans, så jag var tvungen att köpa en ny! :D

Imorn kl 10 ska STS och alla samlas vid Arlanda! Andrea och jag kommer att ha det sååååå roligt :) Vi kommer att mellanlanda i Amsterdam och sedan flyga vidare till Paris och bo på hotell där i 2 nätter. Efter det så åker vi buss på natten till England och sen får vi väl träffa våran värdfamilj i guess.. :D sjukt tagg!!!

Dock inte så mkt uppdatering eftersom att jag inte tar med mig datorn, vet inte om det finns internet i min familj,, kanske på ett internetcafé (får jag hoppas). Jag som vanligtvis sitter vid datorn typ 203829 timmar om dygnet ;)

Pusspusspussss på er alla!

Hoppas att ni får 3 fina veckor utan mig nudå :) <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ha det super!!

Kommer sakna dina uppdateringar eftersom jag tittar in här flera ggr om dagen. England är världens bästa land!!

2011-06-28 @ 01:23:55
URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -