92 spänn?????

God morgon solen :)

Mamma väckte en galet trött chey imorse kl. halv 8. Cheyen var jag :)
Jag gick upp och åt frukost, vägde och mätte mig och insåg att jag hade blivit både tjockare och kortare än min yngre bror, det sög ju! :/ Sen tittade jag även in på Nordea och såg att jag bara hade 92 spänn kvar... Då tänkte jag, vart har mina pengar tagit vägen? Förra veckan hade jag 1 600:- ! ;) Gaalet liv!

Tur att jag har 700 spänn löst, så kan jag shoppa lite grann idag i alla fall :D

Snart kommer iaf lönen och mitt privata "studiebidrag" 1050:- i varje månad under sommarn av mina päron som andra inte får :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -