Shopping i England (varning för känsliga tittare...)

Shoppingen från england!

Jag varnar känsliga tittare... såhär bränner man 6 000 på shopping på 3 veckor i paris, bournemouth och london!

Va vare jag sa.... SVART BÄLTE I SHOPPING ;D




Produkter från Body shop - scrub + body butter = 90 kr

Passion body butter
Coconut body butter
Coconut scrub
Rasberry scrub



3 för 2 de små. 60 kr tot

Cacao 60 ml
Pink grapefruit 60 ml
Mango 60 ml
Coconut stor flaska 250 ml



6 st lip balms 3 för 80 kr

Mango
Citron
Coconut
Mandarin
Passion
Rasberry



Nagelset

Handkräm
Fil
Nail polish remover pads



Gosh sminkset

Bronze creme
Kajal
Glitter eyeliner
Nagellack
Creme ögonskugga



Lite för många nagellack...

14 st :O



100 tuggummin (förråd för några månader!)
2 ansiktsmasker



vita och svarta tippar + nageltång/klippare
3 paket lösnaglar



Nagelnecessär
3 nagellack till + liten fil
ett nagellack till
mallar till french manicure på tånaglarna
3 burkar glitterstens dekorationer





Många goda halstabletter blev det! :)



2 lösögonfransar
vässare till kajal
ögonbrynskam
2 pincetter





3 läppstift i härliga färger



10 läppglans / lip balms och en lipscrub från lush

jag vet... jag är sjuk... jag har ett beroende.... :O

Favoriten är rosebud lip balm minted rose som jag köpte på amercian appereal i paris



löspuder
rouge
3 helt uuunderbara ögonskuggor
3 dazzling ögonskuggor (dusts)




mascara
eyeliner (grym)
ögonskuggspenna
eyeliner igen
mascara NYC



30 tofsar för 10 kr :P inte så dumt... Älskar PRIMARK btw!



jag blev visst beroende av ringar när jag var i england.... förköpte mig på primark som vanligt!



åså vare 7 ringar till då...

Från olika ställen, topshop, primark, clarie's osv...



6 ringar till då...



ännu fler....
totalt 23 ringar!



en blå stor snygg klocka! 4 tjusiga armband för mina små smala handleder!



8 st armband som man kan justera (de flesta) bra för mina små handleder!



18 örhängen :) bra att ha små pluppar!



4 sjukt snygga halsband!

Ugglan e från topshop de 2 i mitt från new look och den sista (coolaste) från primark!




3 stora grymma halsband


sen var det ju alla skorna och alla kläder... får ta dom någon annan dag! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

jäklar vad mycket body grejer.... onödigt? :P

2011-07-25 @ 11:36:26
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Galning ;)

Snygga saker :D

2011-07-25 @ 11:42:33
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina saker! :)

2011-07-25 @ 11:53:53
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur mycket pengar blev det?? :)

Postat av: Emmy Asklöf

Vad gött med lite nya saker! :)

Kram

2011-07-25 @ 15:22:33
URL: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: maggan

haha älskar pincetterna!! och fyfan va softa grejjer! :)

2011-07-25 @ 21:46:32
Postat av: Linnea :)

Du har verkligen svartbälte i shopping ;)



sv: jo det är bra :) sjdå? :)

2011-07-26 @ 23:05:24
URL: http://linneamariette.blogg.se/
Postat av: caiza

hahha oj, galet mycket! :D

2011-07-26 @ 23:43:30
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin LINDSHE-Svart bälte i shopping!- -